Disclaimer


aku hanya insan biasa, and im not a dietitian, so far atkins suits me,..i lost 6kgs in 42days,..riceless days but tahap metabolisma setiap org tidak sama,..Atkins best for me but it doesnt mean it best for you. But its nice that ATKINS provides some guidance. bg akak diet adalah ubah tabiat makan dan gaya hidup, anda buat, anda dapat!!! blog ini adalah catatan pengalaman peribadi sahaja

I CLICK, U CLICKS, CLICKS, TQ TQ. MUCHO GRACIAS!!!

Followers

DISCLAIMER ;

this is my personal journal and food diary , how i keep my track, a journey to lose weight, to get my ideal weight, BMI, my own passion and experience with . whatever you do, please consult your doctor first. atkins suits me but it doesnt mean it work for u.follow my diet is at your own risk.

Thursday, May 20, 2010

Oh! MENU minggu ini

   with atkins, tak perlu tahan lapar
makan 3x sehari
eat low carbs
we lost naturally
minum air suam/air jarang 30min sebelum makan
it helps digestion,
coz harini ...sangat bagusss.

dinner ahad 16/05/10 ~ sup sayur


lunch kedai k.emah


dinner: tumis sayur bunga kobis n udang


and 1ekor kerisi goreng


breakfast:2telor mata+1cheddar+mayo+1bj tomato



lunch kedai .emah, sayur kobis,pucuk ubi masak lemak,tempe goreng (huhu,,xboleh soya),kari daging


bekfast : 2biji telor rebus


lunch: kobis sayur putih,ayam goreng & tempe goreng(lagiii huhu)



tumis bunga kobis n telor



breakfast 2telor mata+1cheddar+mayo+1/2 tomato


lunch: sup sayur & telor mata


dinner mlm ni, cencaru bakar & sayur bayam tumis


Sekian laporan masakan atkins utk hari ini. majulah diet untuk semua.
Sahutlah cabaran OBESITI SIFAR.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...