Disclaimer


aku hanya insan biasa, and im not a dietitian, so far atkins suits me,..i lost 6kgs in 42days,..riceless days but tahap metabolisma setiap org tidak sama,..Atkins best for me but it doesnt mean it best for you. But its nice that ATKINS provides some guidance. bg akak diet adalah ubah tabiat makan dan gaya hidup, anda buat, anda dapat!!! blog ini adalah catatan pengalaman peribadi sahaja

I CLICK, U CLICKS, CLICKS, TQ TQ. MUCHO GRACIAS!!!

Followers

DISCLAIMER ;

this is my personal journal and food diary , how i keep my track, a journey to lose weight, to get my ideal weight, BMI, my own passion and experience with . whatever you do, please consult your doctor first. atkins suits me but it doesnt mean it work for u.follow my diet is at your own risk.

Wednesday, May 12, 2010

Oh! Bio Trim


rm 30/200ml
keluaran bio sireh.
Losyen herba 1001 guna dengan aromatherapi.
Bio Trimlosyen trimmer hebat yg serbaguna.
Mencantikkan bentuk badan dan mengembalikan bentuk asal badan.


more info,



myoliza, sapu bio trim kt perut,..kasi kempis,..boleh tahan gak panasnyer,..mula2 pakai x panas sebb lemak banyak,..huhu,..skrg terasa laa bahang nyer,..lemak dah kurang kan,..;-D
sesapa yg nak try,..it's recommended ,..value for ur money.

Posted by Picasa

10 comments:

  1. akak x try 'mujarab' ke dlm rm20@rm 18...
    bleyh thn gak panas dia...tp x tawla kot bio trim lgi panas..dlu qma pakei gak mujarab..tp da bnti bla dok g xcercise..
    =)

    ReplyDelete
  2. sbb yg penting produk losyen ni kena panas..maybe mujarab dan x..tapi perut kita perlu kasi panas. hehe..mane nak beli !!!!!!!

    ReplyDelete
  3. JT, saya beli dgn kwn,dia jd ahli..cuba u search online ;-D

    ReplyDelete
  4. aqmar,akak sapu mlm2 jer bila time nk tidur,,..yup kasi panas sikit,..n hilang angin kan,..nk kempis kena rajin wat sit up,..tp tau2 jerlaa,..mim alif ya sin ;-D

    ReplyDelete
  5. hi myoliza..:)

    saya pakai mujarab halia yg tiub kuning tu.and selang seli dgn tiub hijau halia +limau nipis.sesuai dgn namanye.memang mujarab. adala perubahan lps bersalin dulu..tp bertiub2 la kan beli.*luas permukaan kulit besar sgt..hehe

    anyway,selamat berkenalan dr saya,diyana.:D

    ReplyDelete
  6. diyana,..
    tul tu kan,..apepun kena rajin mengolesnya hari2 kan, mesti berhasil ;-D

    ReplyDelete
  7. biosirih tu beli kat mydin rm21.90 je.dah lama sy pakai ..mmg best rasanya.panas je perut..anyway..seronok baca your blog...anisah

    ReplyDelete
  8. cik anisah,..oo kt mydin pun ade,..ermm lg murah kann,..thanks for info ;-D

    selamat beratkins yer,..chaiyok! chaiyok!

    ReplyDelete
  9. Saya pakai gak bio trim tu.. tp panas die skejap je.. masa sapu tu je panas.. pas tu ntah ke mana panas die mghilang.. ape lg, saya sapu laa lagi.. tp x panas gak.. Hati saya yang panas.. agak nye kulit ni nak kena siram dengan minyak panas mendidih agak nye, baru die rasa panas.. sakit ati tol..

    ReplyDelete
  10. Saya pakai losyen ni sejak thn 2005.. memang terbaikkkk bg saya.. losyen ni yg terhangat yg pernah saya cuba.. dan kesannya memang bagus utk memecahkan lemak @ trim bdn kita.. kalau produk2 lain yg byk saya cuba cam mustajab tu rasa tak puas pakai.. biotrim ni kalau nak mengecilkan kawasan yg berlemak tu caranya gosok byk2 losyen kat situ sampai rasa mengetik panas sehingga kesat.. sekali pakai jer boleh nampak kesannya.. tp biotrim sekarang ni ada yg tiruan tgk botol cam sebiji sama tp dlmnya cair ada gak yg pekat tp rasanya tak cam dulu.. tak tahulah kalau ramuan asalnya dah ditukar..ΔΊ9

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...