Disclaimer


aku hanya insan biasa, and im not a dietitian, so far atkins suits me,..i lost 6kgs in 42days,..riceless days but tahap metabolisma setiap org tidak sama,..Atkins best for me but it doesnt mean it best for you. But its nice that ATKINS provides some guidance. bg akak diet adalah ubah tabiat makan dan gaya hidup, anda buat, anda dapat!!! blog ini adalah catatan pengalaman peribadi sahaja

I CLICK, U CLICKS, CLICKS, TQ TQ. MUCHO GRACIAS!!!

Followers

DISCLAIMER ;

this is my personal journal and food diary , how i keep my track, a journey to lose weight, to get my ideal weight, BMI, my own passion and experience with . whatever you do, please consult your doctor first. atkins suits me but it doesnt mean it work for u.follow my diet is at your own risk.

Friday, March 19, 2010

Oh! Toblerance

Dah 2 hari toblerance tu kat meja keje aku,...aku pandang jeling2 jer,..
dalam hati kata," tak bleh tak bleh, gula2 coklat tak boleh makan"...nanti efek induction aku...huhuhu


Pagi breakfast telor goreng n 1/2 cheddar+mayonis+ salad,..hrmmm telor lagi,..dah cemuh dah,...harini dah hari yg ke 13,...wah bertahan kan,..dah 13hari tak makan nasik,...tak mati pun,..;-),...memamng tak mati kan tak makan nasik...

and unbelieveable,..aku tak rasa lapar pun,...


tapi lepas breakfast telor tu,...aku gatal dan tergoda dek TOBLERANCE yg memanggil2 dan merayu suh aku makan dia,...dia kata, "aku dtg jauh,dari Hanoi,..rugi x makan",..yer ker,???..entah2 bos beli kat airport jer,...mcm laa,..kt sini tak der jual...kat OTK pun ade,...hehehe...

namun aku akhirnya tertewas jua,..Toblerance itu sudah aku memakan nyer,...huhuhu...efek laa diet aku,..nnt aku timbang,..berat terkini,..utk 2minggu induction.

inilah TOBLERANCE ku sayang,...keluaran KRAFT,...;-),..harap2 carbo dia rendah kan,..




aku try zoom kt label "KRAFT" tu,..tapi almaklumlah camera HPhone jer,..harap maaf mutu gambar tak memuaskan,..;)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...