Disclaimer


aku hanya insan biasa, and im not a dietitian, so far atkins suits me,..i lost 6kgs in 42days,..riceless days but tahap metabolisma setiap org tidak sama,..Atkins best for me but it doesnt mean it best for you. But its nice that ATKINS provides some guidance. bg akak diet adalah ubah tabiat makan dan gaya hidup, anda buat, anda dapat!!! blog ini adalah catatan pengalaman peribadi sahaja

I CLICK, U CLICKS, CLICKS, TQ TQ. MUCHO GRACIAS!!!

Followers

DISCLAIMER ;

this is my personal journal and food diary , how i keep my track, a journey to lose weight, to get my ideal weight, BMI, my own passion and experience with . whatever you do, please consult your doctor first. atkins suits me but it doesnt mean it work for u.follow my diet is at your own risk.

Thursday, December 8, 2011

Oh! Eat healthy you will Lost Naturally

yup,..tak perlu berdiet dan bersukan.very interesting info. leh baca kt Blog Dr Siti Hamidah, conversation btw she and her prof, Prof. Dr. Mohamad Roji Sarmidi, Pengarah Biotech Research Alliance UTM

petikan artikel dr blog Dr Siti Hamidah.....

Di akhir Bengkel Penggunaan Herba Untuk Kesihatan dan Kecantikan, saya telah bertemu secara personal dengan Prof. Dr. Mohamad Roji Sarmidi, Pengarah Biotech Research Alliance UTM, merangkap seorang pengamal perubatan herba yang berlesen. Beliau juga merupakan bekas pensyarah saya, dan merupakan seorang idola yang amat saya kagumi. Kini, beliau banyak membantu individu yang mempunyai masalah kesihatan, termasuklah telah berjaya menyembuhkan pesakit jantung kronik, buah pinggang, gout dan sebagainya.


Permulaan perbualan saya berkata,

Saya: Prof. saya nak minta nasihat Prof mengenai masalah saya ini..

Prof Roji: Ya, kalau boleh saya bantu, saya akan bantu.

Saya: Saya mengalami masalah berat badan. Saya agak stres kerana pelbagai usaha telah dibuat untuk mendapat berat badan yang saya inginkan. Saya dah berdiet, pergi ke gym setiap hari...Tetapi tetap tak boleh mencapainya.

Dia memandang saya dengan tersenyum. Sukar untuk mentafsir apa di dalam fikirannya, tetapi saya menjangkakan dia akan berkata bahawa saya tidak gemuk.

untuk lebih lanjut,..leh baca kt sini -------->http://www.drsitihamidah.com/2011/07/tak-perlu-diet-dan-bersukan.html

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...